Вы здесь

А вам есть что показать?

Аудитория Instagram в Украине за последние полтора месяца выросла в полтора раза – с 3,8 млн до 5,6 млн пользователей

0

252

Светлана Вольнова, телеведущая:

Конечно, у меня есть аккаунт в Instagram. Я его очень активно развиваю. Instagram – это большой бутик, в котором продается все: стиль жизни, вещи, услуги… Лично я зарабатываю через Instagram: делаю фотографию с той или иной вещью и получаю ее в подарок, или эквивалент в деньгах. Возросшую популярность Instagram можно легко объяснить закрытием рабочих аккаунтов в социальных сетях «ВКонтакте» и «Одноклассники».

Андрей Ротовский, президент Украинской PR-лиги:

Instagram – это общий тренд: визуальный контент будет и дальше вытеснять текст. Картинка доходчивее в мире быстрых изменений. У меня есть аккаунт в Instagram, хотя он и не раскрученный.

Ольга Сумская, актриса:

Даже не думала, что стану таким активным пользователем Instagram. Для меня это полезный ресурс, так как я сама руковожу всеми творческими процессами, сама веду графики и соответственно, размещаю там нужную мне рекламу, скажем, предстоящих спектаклей или кинопремьер… Даже просто, для души, размещаю красивые фото, общаюсь со своими друзьями и поклонниками. У меня очень большая аудитория, но до миллиона подписчиков пока далеко, для этого нужно вести свой блог, а это уже работа. Я как раз подумываю над этим, ведь у меня много всяких секретов...

Яна Дашковская, координатор проектов благотворительного фонда «Запорука»: 

Можливо, аудиторія «ВКонтакте» переїхала? Тепер же не так зручно фотки викладати – потрібно обходити блокування. Взагалі, Instagram – моя улюблена соцмережа, бо іноді краще один раз побачити, ніж сто раз почути та прочитати. У Instagram візуальна інформація подана досить концентровано, за хештегами можна знайти те, що цікаво.

Наталка Карпа, певица:

Акаунт в Instagram є, звичайно! Я активний користувач майже з самого початку, тільки про мережу дізнались в Україні. Думаю, що картинками легше достукатися до зацікавленості користувачів! Зараз така ера, що розглядати легше, ніж читати та аналізувати! Плюс це мейнстрім – багато селебретіс там є. Актуальність Instagram-сторі – можна заглянути в залаштункове життя кожного.

Владимир Малинка, SMM-менеджер «Детектор-медиа»:

Перш за все, звісно, це заборона «ВКонтакте». Український Facebook також зріс до 10 млн користувачів. Можливо, на це вплинули і рекламні кошти компаній, які також перекочували з російської соціальної мережі в Instagram. «Детектор медіа» має свій акаунт в Instagram, але він швидше мертвий, ніж живий. Ми розуміємо, що в нас немає цільового контенту для цієї соціальної мережі. Поки що він у нас у зародковому стані, ми визначаємо, як найкраще наше видання, яке пише про медіа та журналістів, може його використовувати. Можливо, ми будемо робити короткі відео. Але, звісно, тут не отримаємо такої аудиторії, ак Vogue чи National Geographic, які пропонують дуже гарні світлини. Для чого він нам? Мабуть, це зараз іміджева річ та must have, оскільки Instagram не дає конверсії, на відміну від Facebook.

Маргарита Сичкарь, учредитель благотворительного фонда «Камелия»:

Instagram – это инструмент для продаж. У меня там 14 тысяч подписчиков! 

Читайте также: 

0

Выбор редакции

Comments